Rower do jazdy po górach

W przyszłym roku wybieram się w góry i stwierdziłem, że będę chciał skorzystać z różnych szlaków rowerowych tam i na pewno będzie to dla mnie bardzo ciekawe wyzwanie. Na moim aktualnym rowerze na pewno bym tam nie pojechał, dlatego postanowiłem przede wszystkim sprawdzić jakie są najlepsze rowery górskie na rynku. Nie znałem marki, ale właśnie Więcej

Na kajaki niedaleko stolicy

Turystyka kajakowa zyskuje coraz większą popularność. Nurtem rzeki pływają już nie tylko doświadczeni kajakarze. To także ciekawy sposób spędzania wolnego czasu dla amatorów. Przystanie kajakowe, wypożyczalnie sprzętu, pola biwakowe czy baza noclegowa. Kiedyś to była domena turystycznych rejonów, dzisiaj tego typu infrastruktura jest już niemal wszędzie. I nie ma się co dziwić. Dzięki pływaniu można Więcej

Wybór noclegu w Krynicy

Wydaje mi się, że natrafiłem już praktycznie na każde ogłoszenie, które pokazywało mi naprawdę przeróżne noclegi do wynajęcia w Krynicy Zdroju. Powiedziałem sobie, że oczywiście postaram się wybrać nocleg, który nie będzie tani, gdyż wybieraliśmy się właśnie z żoną na takie małe wakacje. Dzięki czemu będziemy mogli naprawdę dobrze odpocząć i faktycznie cieszyć się z Więcej

Tenisiści pobierający lekcje w Warszawie

Niektóre osoby zastanawiają się nad podjęcie nauki gry w tenisa. osoby mieszkające w Warszawie z pewnością nie będą miały większego problemu ze znalezieniem odpowiedniej szkoły tenisowej. Szkoły tenisowe zazwyczaj dysponują wykwalifikowaną kadrą trenerską z prawdziwego zdarzenia. Trenerzy wiedzą, w jaki sposób zmotywować ucznia do wytężonej pracy. Potrafią zachęcić do wysiłku fizycznego. Czego można spodziewać się Więcej

Zakup butów w góry

W okresie zimowym bardzo dużo osób wyjeżdża w góry żeby móc korzystać ze wszelkich atrakcji jakie zostały przygotowane dla turystów. Oczywiście w głównej mierze jeździ się na nartach i snowboardzie,jednak są również osoby, które uwielbiają zdobywać różnego rodzaju szczyty górskie własnie w okresie zimy, co jest zawsze większym wyzwaniem, ze względu na trudne warunki i Więcej

Wysokiej klasy domki letniskowe

W dzisiejszych czasach gdy ludzie chcą wyjechać na wakacje, to zawsze szukają nieco wyższych standardów, jeżeli chodzi o sama jakość miejsca, gdzie będą spać. Dlatego też nad naszym polskim morzem, można zauważyć coraz to więcej inwestycji, związanych własnie z powstawaniem coraz to lepszych kompleksów noclegowych. Do najbardziej popularnych należą domki z basenem, bo wtedy można Więcej

Wakacje w górach pełne atrakcji

Pierwotnie planowaliśmy wyjazd do Zakopanego, ale ostatecznie na wakacje wyjechaliśmy do Białki Tatrzańskiej. Miejsce zmieniliśmy dlatego, że mamy świetne wspomnienia z zimowych ferii sprzed ponad dwóch lat. Wówczas byliśmy na nartach, ale Białka okazała się świetnym miejscem także podczas letniego urlopu. A o to nam chodziło. Nie chcieliśmy tylko wypoczywać, ale także trochę pospacerować i Więcej

Wymiana trybuny na stadionie

Na terenie naszego miasta będzie w najbliższym czasie będzie dobudowywana trybuna na miejskim stadionie piłkarskim. Jest to spowodowane tym, ze drużyna piłkarska awansowała do najwyższej ligi, przez co władze musza zadbać o odpowiedni wygląd takiego stadionu. Trzeba go mocno poszerzyć i powiększyć i dołożyć cała trybunę dla kibiców, bo teraz na takie mecze będzie przychodzić Więcej

Wynajem jachtu na mazurach

Powoli zbliża się lato, co widać już bo dni są coraz dłuższe i średnie dzienne temperatury są coraz wyższe, a wiec powoli trzeba będzie zacząć myśleć o tym, gdzie w ty roku będziemy chcieli wyjechać na wakacje. Jak wiadomo w  Polsce mamy akurat to szczęście, że możemy wybrać sobie czy jechać na wakacje w góry, Więcej

Na wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej

To już praktycznie szkolna, a w zasadzie klasowa tradycja. Co roku w klasach, których jestem wychowawcą, organizujemy weekendowe wyjazdy na koniec roku szkolnego. Oczywiście za każdym razem robimy głosowanie, które daje odpowiedź, jakie miejsce wybieramy w danym roku. Wola większości wyznacza więc kierunek, w którym się udamy. A byliśmy już w północnej części Polski, w Więcej